Koszty wysyłki:

DARMOWA DOSTAWA na zakupy od 99 zł (dotyczy wysyłek krajowych)

W przypadku 100% przedpłaty:
  1. 1. Paczkomat InPost - 16 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  2. 2. Kurier - 16 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  3. 3. Poczta Polska - 16 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3 dni robocze;

Czas realizacji od 24 godzin do 3 dni roboczych

W przypadku płatności za pobraniem:
  1. 1. Kurier - 16 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  2. 2. Poczta Polska - 16 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3 dni robocze;

Wysyłka za granicę
EUROPA 100% przedpłata
  1. 1.Kurier – 130 zł, czas dostawy średnio 3-5 dni;

Zamówienia składane z wysyłką do Wielkiej Brytanii realizowane będą po przekroczeniu wartości zamówienia 800 zł brutto bez kosztów wysyłki.

W zależności od wybranej opcji dostawy koszt wysyłki jest automatycznie dodawany do kwoty zamówienia.

Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy, to najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca pracy Klienta (koniecznie z nazwą firmy). Kurierzy mają wyznaczoną trasę i nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie. O szczegółach doręczenia, takich jak nazwa kuriera, który doręczy przesyłkę i numer nadania, poinformujemy w mailu wysyłanym w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej.

Czas realizacji zamówienia:
  1. 1. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00. Wszystkie zamówienia staramy się zrealizować jak najszybciej.
  2. 2. Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to: czas przygotowania zamówienia do wysyłki + przewidywany czas dostawy.
  3. 3. Czas przygotowania zamówienia do wysyłki to od 24 godzin do 7 dni roboczych liczonych od momentu potwierdzenia zamówienia, przy czym jest on zależny od rodzaju zamówionego produktu i ilości. Jeżeli okaże się, że realizacja przekroczy 7-dniowy termin przygotowania zamówienia, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Sklep firanki.pl zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Kupującego o przyczynie przedłużenia terminu realizacji zamówienia oraz określić orientacyjnie nowy termin realizacji zamówienia. Kupujący jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku żadna ze stron nie będzie podnosić wobec siebie jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji zamówienia.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password